Re: Programowanie dla dzieci

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 11:36:25 MET

> Czy ktos spotkal sie moze z programem uczacym programowac dla dzieci.
> Nie chodzi o jakies zaawansowane techniki. Moglby byc to program
> umozliwiajacy np. stworzenie jakiejs prostej gry - ewentualnie
> scenariusza do istniejacej. Najlepiej jakby byl prosty w obsludze,
> niekonieczenie po polsku.

To si=EA nazywa LOGO :)))

Polecam LOGO Komeniusz - =B3adne, =B3atwe, graficzne, po polsku... (pod
Windows 3.1X i wy=BFsze)
a mo=BFliwo=B6ci ca=B3kiem spore...

A co do tworzenia gier - kiedy=B6 by=B3o co=B6 takiego jak "click and pla=
y"
czy
jako=B6 tak... ale IMHO wi=EAcej korzy=B6ci dzieciaki b=EAd=B1 mia=B3y ja=
k pobawi=B1
si=EA w LOGO...

-- =

Airwolf