cholerny cdrw philips CDD 3610

Autor: Masterboy (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 05:41:09 MET

Witka

pojawil sie u mnie ostatnio pewien problem (dzieje sie tak od tygodnia juz):
jak nagrywam plyte na mojej nagrywarce to nie nagrywa sie leadin...
agrywarka poprostu przestaje nagrywac "bez powodu" w roznych miejscach ale
zawsze jest to leadin
jesli nagrywam plyte w trybie disc-at-once, no to widomo ze leadin jest
nagrywany na samym poczatku, wtedy sie wyburacza od razu
jesli natomiast nagrywam track-at-once to najpierw sie nagrywa czesc z
danymi a potem (n samym koncu) leadin, dane sie nagraja dobrze(?!?) a przy
leadin sie wyburacza!!!
i o co tu chodzi??? dlaczego moja nagrywarka nie lubi leadin? (moze cos
blokuje glowice w miejscu gdzie jest leadin na plycie np kurz albo cos w tym
stylu)
czy ktos mi powie co tu jest grane?
powiedzmy ze wszystko inne jest ok, tzn wykluczam jakikolwiek problem z
reszta sprzetu i z oprogramowaniem (moze nieslusznie?)
przeinstalowalem nawet dwa razy system... i dalej to samo
aha, co najciekawsze to to, ze plyte cdrw nagrywa bez problemu!

nagrywarka ma rok i 2 miechy, przebieg okolo 150 plyt (nie jest to duzo),
czyzby nadszedl juz jej czas?
czy czyszczenie glowicy cos tu da?
czy ktos sie w ogole spotkal z takim przypadkiem?
....moc pytan... licze na moc odpowiedzi :)

HELP HELP HELP

pozdrawiam
tymek_s_at_friko7.onet.pl