Odp: cholerny cdrw philips CDD 3610

Autor: BŁAŻEJ (ppblazej_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 13:14:10 MET

 Dorzucę jeszcze coś o tej nagrywarce i firmie Philips .
Moja 3610 siadła po 4 miesiącach , po naganiu ok.100 płyt .
Po oddaniu do naprawy gwarancyjnej zażądano ode mnie
50zł (za naprawę gwarancyjną !!!!) ze względu na podobno uszkodzenie
mechaniczne. Po zapłaceniu i odebraniu, pochodziła 2 miesiące i jest
nastepny problem - nie nagrywa , a właściwie nagrywa ale potem nie
odczytuje - większości płyt CD-R. Zastanawiam się ile teraz
każą mi zapłacić. Dziękuje firmie Philips .
Z poważaniem
Błażej z Lublina