Odp: cholerny cdrw philips CDD 3610

Autor: Peter Tyrell (tyrell_at_hotmail.com)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 23:09:33 MET

Użytkownik Masterboy <tymek_s_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Fjl34.32812$Oo3.762544_at_news.tpnet.pl...
> Witka
>
> pojawil sie u mnie ostatnio pewien problem (dzieje sie tak od tygodnia
juz):
> jak nagrywam plyte na mojej nagrywarce to nie nagrywa sie leadin...
> agrywarka poprostu przestaje nagrywac "bez powodu" w roznych miejscach ale
> zawsze jest to leadin
> jesli nagrywam plyte w trybie disc-at-once, no to widomo ze leadin jest
> nagrywany na samym poczatku, wtedy sie wyburacza od razu
> jesli natomiast nagrywam track-at-once to najpierw sie nagrywa czesc z
> [...]
jak masz gwarancje to wiesz chyba co masz robic w przeciwnym wypadku to
raccej konie tej nagrywarki ale mozna sprobowac czyszczenie sprezonym
powietrzem układu optycznego , czasami pomaga , mam kolege ktory rozebral
Philipsa 2600 przeczyscil co sie dalo (uklad optyczny nagrywarki jest o
niebo bradziej skomplikowany niz cdro) Zozyl to do kupy i o dziwo zaczelo
dzialac , a objawy poczatkowe byly jak wyzej.

ja swoja 3610 (bardzo malo urzywana) w czasie gwarancji wymienilem 3 razy i
zauwazylem ze ilosc plyt nie ma takiego znaczenia jak srodowisko pracy
sprzetu , znaczy sie generalnie czy jest duzo kurzu czy nie .