Re: Odp: P³yty g³owne DFI

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 22:26:04 MET

>U¿ytkownik Maciej ¯yme³ka <m.zymelka_at_mpl.com.pl> w wiadomo¶ci do grup
>dyskusyjnych napisa³:384B9556.6C07BF82_at_mpl.com.pl...
Dnia Mon, 06 Dec 1999 15:29:31 GMT , z klawiatury "Kacalka"
<kacalka_no_spam_at_polbox.com> wysz³o :
>Ja mam. Szczegolowych testow szybkosciowych nie robilem, ale domyslam sie,
>ze nie ma najlepszych parametrow (cena). Ogolnie chodzi bez problemow, ale:
>gryzie sie z dyskami Samsunga (przynajmniej moim 3.2GB UDMA 33). Mianowicie
>Win 98 podstawia kontroler dyskow dedykowany do plyty z chipsetem VIA (taki
>sam jak jest na CD z driverami do plyty). I to zestawienie (DFI + Samosung +
>drivery) powoduje natychmiastowa zamiane FAT w "slimaki". Mozna to obejsc
>podmieniajac w trakcie instalacji Win 98 jednego inf-a (zeby instalowal sie
>standardowy kontroler).

Instalowa³em ostatnio 98-ke na p³ycie DFI
(symbolu nie pamiêtam ale s± w handlu dostêpne dwie z 1024c i mia³em
t± dro¿sz±)

Dotego twardziel fujitsu ata66 (p³yta nie obs³uguje) do tego w
kolejno¶ci

-via irq service pack
-via agp driver

-via bus master/ata33 na standartowy wykryty ju¿ przez windows
kontroler via

-via power managament registry path

dysk hula na dma 33 bez ¿adnych problemów (jak na razie) i jeszcze
Svge4

>Celerona 400MHz puscilem na 500MHz.

i to mo¿e byæ w³a¶nie powodem siczki twojego dysku - fat32 i 83 mhz
,jak widaæ samsungi znosz± go podobnie ¼le jak segate
(wiem z autopsji :)) po warunkiem u¿ywania udma .

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090