Odp: P³yty g³owne DFI

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 16:29:31 MET

Ja mam. Szczegolowych testow szybkosciowych nie robilem, ale domyslam sie,
ze nie ma najlepszych parametrow (cena). Ogolnie chodzi bez problemow, ale:
gryzie sie z dyskami Samsunga (przynajmniej moim 3.2GB UDMA 33). Mianowicie
Win 98 podstawia kontroler dyskow dedykowany do plyty z chipsetem VIA (taki
sam jak jest na CD z driverami do plyty). I to zestawienie (DFI + Samosung +
drivery) powoduje natychmiastowa zamiane FAT w "slimaki". Mozna to obejsc
podmieniajac w trakcie instalacji Win 98 jednego inf-a (zeby instalowal sie
standardowy kontroler).
Celerona 400MHz puscilem na 500MHz. Proby dalszego podkrecania koncza sie
nie wstawaniem komputera. Ale moze to tez byc wina pamieci. W kazdym razie
na 500 chodzi stabilnie. Teraz musze kupic karte graficzna i to jest wlasnie
niewiadoma :)

U¿ytkownik Maciej ¯yme³ka <m.zymelka_at_mpl.com.pl> w wiadomo¶ci do grup
dyskusyjnych napisa³:384B9556.6C07BF82_at_mpl.com.pl...