Re: szybkosci

Autor: Michał Charydczak (qwerty_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 22:34:35 MET

> jaki jest prosty program do pomiaru szybkosci transferu na HD
> prosze o nazwe i ew. namiar url
HD Tach, ewentualnie programik w VirtualDub (to leży na tvmania.pl)

> chodzi o to ze mam problemy ze zgrywaniem filmow (?!)
> z tunera TV i podobno jest to wina szybkosci dysku
Wina szybkości dysku jest, gdy zgrywasz nieskompresowane filmy. Przy
kompresji typu Indeo lub MJPEG nie jest to już takie istotne.

> (dysk to Seagate ST38421A, plyta Epox KP6-BS, niestety chyba
> bez obslugi UDMA 66, dwuprocesorowa
> ale pracuje w Win95 wiec obciaza tylko 1 proca, tuner Fly II,
> procek Cel 366_at_460, 64 MB RAM, Viper 550)

> powyzej 240x180 nie uzyskuje plynnosci
> a 320x240 to zupelna nedza (zgrywanie do pliku *.avi
> - zastanawialem sie juz nawet nad kompresja do *.mpg)
U mnie na c366_at_550 @ plyta na Via, dysk Quantum Fireball CX 8GB i Leadtek
Winview 601 na MJPEG zgrywało płynnie do ok. 520x390, transfer ok. 1 MB/s.
Do zgrywania ściągnij sobie z tvmanii kodek MJPEG, ewentualnie uzywaj Intel
Indeo5 (ale z włączonym quick compress).

> BTW - predkosc CD-ROM 1x to jaki transfer ????
~150 kB/s.