Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: eMZet (mzural_at_unisoft.com.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 01:29:04 MET

Użytkownik Piotr <pierrek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kJT24.27989$Oo3.653692_at_news.tpnet.pl...
> sprawa.
>

> tu urzad obslugi klientow mafii millenijnej - twoje namiary
> zostaly juz przekazane odpowiednim organom, prosze w najblizszym
> czasie spodziewac sie naszej wizyty, bedziesz naszym klientem czy
> chcesz czy nie, w razie ewnetualnych problemow ceglowka w
> lepetynke, prosze z nikim sie nie kontaktowac w tej sprawie,
> mafia
>
> :)))

Gościu drogi, coś Ci się popieprzyło. Ja nie jestem Ekspert. Ja tu
próbuję podyskutować. Jak chcesz prezentować swój marnej próby dowcip
to spływ na odpowiednie dla Ciebie miejsca ( chociaż wątpię czy są
takie ) i daruj sobie następne kiepskie wypociny na te grupy bo i tak
ich nie przeczytam.

Nie pozdrawiam
Marek