Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Piotr (pierrek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 20:00:32 MET

>Ja przed 31 grudnia 1999 r. wyczyszczę swoje konto na 100 %.
>Jeżeli ktoś jest na tyle nierozsądny, że ufa bankom to jego
sprawa.

tu urzad obslugi klientow mafii millenijnej - twoje namiary
zostaly juz przekazane odpowiednim organom, prosze w najblizszym
czasie spodziewac sie naszej wizyty, bedziesz naszym klientem czy
chcesz czy nie, w razie ewnetualnych problemow ceglowka w
lepetynke, prosze z nikim sie nie kontaktowac w tej sprawie,
mafia

:)))