Odp: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 07:20:18 MET

Użytkownik eMZet <mzural_at_unisoft.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82hkkh$5ho$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik Piotr <pierrek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:kJT24.27989$Oo3.653692_at_news.tpnet.pl...

> Gościu drogi, coś Ci się popieprzyło. Ja nie jestem Ekspert. Ja tu
> próbuję podyskutować. Jak chcesz prezentować swój marnej próby dowcip
> to spływ na odpowiednie dla Ciebie miejsca ( chociaż wątpię czy są
> takie ) i daruj sobie następne kiepskie wypociny na te grupy bo i tak
> ich nie przeczytam.

Obawiam się, że jeszcze bardziej Tobie się popieprzyło, skoro twierdzisz,
że wszyscy rozsądni muszą zabierać pieniądze z kont bankowych.

Chociaż jeżeli masz na tym koncie 10,- zł, to możesz zabierać.

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:aval_at_aval.com.pl