Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Piotr (pierrek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 20:08:05 MET

>Gościu drogi, coś Ci się popieprzyło. Ja nie jestem Ekspert. Ja
tu
>próbuję podyskutować. Jak chcesz prezentować swój marnej próby
dowcip
>to spływ na odpowiednie dla Ciebie miejsca ( chociaż wątpię czy

>takie ) i daruj sobie następne kiepskie wypociny na te grupy bo
i tak
>ich nie przeczytam.

facet, czemu tak ostro - wiem, ze nie jestes Expert (a przy
okazji, czemu tak wszyscy dokuczaja Expertowi, przeciez czasem ma
niezle pomysly) i to byl
zart, moze nie najlepszy, ale chyba nie taki calkiem zly,
probujacy zwrocic uwage na fakt, ze sporo roznych oszustow zdaje
sobie sprawe z tego, ze ludzie beda wyciagac wieksze sumy i warto
sie zastanowic, czy to taki dobry pomysl wyciagac forse z banku

mimo wszystko pozdrawiam
Piotr