Odp: millenium

Autor: chevy (chevy_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 11:08:59 MET

Użytkownik Expert <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38488E5E.39C5_at_friko.onet.pl...
> Faktem jest, ze prowadzimy na necie rozne
> ^^^^^^
> sprawdzamy.
> ???
>
> Sluchaj Miodek,
> nazwisko zobowiazuje
> piszesz dyrdymaly jako prezes duzej korporacji
>
> a ja cie sprawdzam, bo narzekasz, "ze zadko kiedy ktos nas sprawdza,"
> ^^^^^
> prosiles sie, zatem zadko to sie pisze rzadko
>
> i wroc do szkoly, zeby zwrocili pieniadze za nauke,
>
> bo stryj prof. Miodek wygrzmoci cie kijem po plecach

> [...]

   Witam

    Expert coz po lekturze Twoich post'ow mozna o Tobie sobie niezbyt
ciekawe zdanie. Ty chyba nie rozumiesz znaczenia slowa dyskusja. Obrzucaniem
innych wyzwiskami tylko dlatego ze ktos nie zgadza sie z Twoim zdaniem - a
ma do tego prawo - nie jest dyskusja. Za to ze ludzie tak na Ciebie reaguja
mozesz podziekowac tylko i wylacznie sobie... Nie wiem czy masz jakies
kompleksy z ktorymi sobie nie radzisz, czy jestes tak zadufany w sobie czy
poprostu dobrze sie bawisz. Twoja sprawa. Ty tracisz na tym najwiecej, a
inni moga poprostu z czasem zaczac Cie ignorowac, a wtedy coz... moze
zapiszesz sie do Kola Gospodyn Wiejskich....?