Re: Odp: Bron sie Microsofcie, bo nie chcemy zostac paserami vs. Microsoft ma udzialy w spolkach Linuxa ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 23:30:12 MET

Dnia Wed, 24 Nov 1999 15:59:22 +0100, Szczepan Marchewka napisał(a):
>Cala ta zadyma z Microsoftem jest smieszne, bo wszyscy probuja zrobic to
>samo, a Microsoft obrywa za to, ze mu sie to udalo.
>Czyli wy...eliminowac konkurencje, jesli tak to mozna nazwac.
>Czyz Internet Explorer w systemie z punktu widzenia laika /czyt. blondynki/
>nie jest rzecza niezwykle wygodna i uzyteczna ?

Jak widać po Twoim artykule, nie jest :)
Bo odpowiedziałeś przed cytatem i nie wyciąłeś z cytatów ani jednej
linijki...

A co do wygody. Postanowiłem spróbować popracować pod tym MSIE 4.x (nie
pamiętam pod którym). Po prostu horror... to, że klikniesz w link wcale nie
znaczy, że się połączysz. Obrazki wyświetla, ale nie zawsze - bywa, że po
n-tym załadowaniu strony nagle postanawia pokazać jakiś brakujący rysunek.
Co do tego klikania: po kilkunastu minutach wyrobiłem sobie nawyk
sprawdzania, gdzie link prowadzi, a następnie wpisywania go ręcznie.
Że nie wspomnę o tym, że czasami, bez powodu, MSIE nie potrafi załadować
jakiejś strony przez pół godziny tylko dlatego, że w drugim okienku ściąga
inną z tego samego serwera...

Już wolę wywalającego się netscape'a :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |