Re: millenium

Autor: Tomasz Miodek (tomek_at_kawiarnia.pactor.com.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 18:44:14 MET

In article <38488E5E.39C5_at_friko.onet.pl>, Expert wrote:
>Faktem jest, ze prowadzimy na necie rozne
> ^^^^^^
> sprawdzamy.

>Sluchaj Miodek,
>nazwisko zobowiazuj
>piszesz dyrdymaly jako prezes duzej korporacji

Hmmm, dyrdymaly powiadasz... To ciekawe. Staralem sie zawsze prowadzic
konstruktywna dyskusje.

Co do prezesa duzej korporacji... Milo, ze to doceniasz :-)

>a ja cie sprawdzam, bo narzekasz, "ze zadko kiedy ktos nas sprawdza,"
> ^^^^^
>prosiles sie, zatem zadko to sie pisze rzadko
>
>i wroc do szkoly, zeby zwrocili pieniadze za nauke,

Ehhh, a o literowkach wasc slyszal? No pewnie nie, bo Ci "Word" sprawdza czy
bledow nie robisz...

>bo stryj prof. Miodek wygrzmoci cie kijem po plecach

Ciekawe, nie sadzilem, ze prf. Jan Miodek jest moim stryjem... Ile to sie
czlowiek moze z News'ow dowiedziec :-)))

>I Miodek, koniec tego wymadrzania na dzisiaj, do ksiazek , uczyc sie,
>a potem glos zabierac.

Hmmm, ciekawe jak bysmy wypadli w konkurencji wiedzowej :-)

Moze jakis maly eksperyment? Tylko poprosze komisje sensownie dobrana :-)))

Pozdrawiam

--
Tomasz Miodek
Pactor s.c.