Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 14:40:28 MET

On Thu, 28 Oct 1999 16:56:47 +0200, Dentarg Dentargus <jozef_at_kki.net.pl>
wrote:

> [...]
awaryjny.

>Nie znam osoby ktore by nie padla nagrywarka HPka w czasie gwarancji,
>fakt ze malo kto z moich znajomych kupil taki sprzet, ale Ci co kupili
>nagrywarki HPka bardzo narzekali ... mi to wystarczy.

Moje do=B6wiadczenia to trzy nagrywarki HP: 2 szt 7200E i 1 szt 8100I.
Pracuj=B1 odpowiednio od 16, 10 i 6 miesi=EAcy - bezawaryjnie. Z drugiej
strony - nie s=B1 wykorzystywane zbyt intensywnie: =B6rednio kilka =
p=B3ytek
tygodniowo.
--=20
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.