Re: STALE LaCZE Z INTERNETEM ZA 160 ZL MIESIECZNIE ?!

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 22:18:41 MET

Jacek Rokicki <polpio_at_polbox.com> w artykule news:384584e6_at_news.vogel.pl
pisze...
>Ja pisałem o łamaniu
> Prawa przez chamskich monopolistów (tzw. SDI, może dla Ciebie dobre,
> dla tysięcy internautów jest udręką..). Nie mają już oni nawet częściowego
> "dostępu" poprzez przeciążone do granic możliwości łącza CHAMA-TPSA.

Wybacz ale jakoś nie chce mi się wierzyć że tak nagle spadł Transfer w
twojej miejscowości. A jeśli już to na pewno nie z winy SDI. Dlaczego tak
twierdzę ? Ano dlatego, że 29 listopada dopiero zaczęła się sprzedaż tej
usługi - czyli dopiero zaczęto przyjmować "zamówienia". I wątpię żeby tak od
razu podpięli kilkudziesięciu użytkowników w twoim rejonie - bo tylu byłoby
potrzebnych żeby obciążyć sieć do takiego stopnia o jakim piszesz. Nie chcę
tu bronić TPSA samej w sobie gdyż to w końcu i tak ich wina że łącza w
Polsce są takie a nie inne i twój niski transfer prawie na pewno jest
"udziałem" tegoż monopolisty. Ja osobiście mieszkając w Wawie jak na razie
nie zauważyłem żadnej zmiany w szybkości działania netu pomimo , że w
Warszawie według mnie powinna być cała masa klientów.

MikeTNK