wady trinitronow ?

Autor: Bartek \ (bartek_at_vc.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 22:14:56 MET

Witam wszystkich
w ostatnim czasie wymieniłem sobie Nec`a M700 na ViewSonic`a PT775
niestety trafiłem na jakiś felerny egzemplarz (geometria do kitu, bardzo
widoczne przebarwienia na białym tle). oddałem go do wymiany. dzis dostałem
nowy
egzemplarz i zapewnienie, że był on testowany i jest na 100% OK.
podłączyłem, patrze... geometria rzeczywiście jest poprawna, ale
przebarwienie na białym tle nadal wysępuje. wkurzony dzwonie to faceta z
firmy, w której był kupiony, a on mi mówi, że trinitrony tak mają, że mogą
się pojawiać przebarwienia i już. moim zdaniem pan z tej firmy chce mi
wcisnąć totalny kit, dlatego mam do Was
(a w szczególności do użytkowników PT775) pytanie, czy macie przebarwienia
na białym tle ?
u mnie pojawia się prawie zaraz po włączeniu moniotra,
i już nie znika (nie pomaga rozmagnesowanie). czasami jest bardziej, a
czasami mniej widoczne, ale zawsze je zauważam i bardzo mnie denerwuje.
pojawia się w każdej rozdzielczości i przy każdym odświerzaniu.
nie jest to wina głośników, telefonu czy czegoś w tym stylu.
na Nec`u nigdy nie miałem czegoś takiego (nawet Philips, który ma 7 lat, nie
ma tego przebarwienia)

ps. oczywiscie regulacja kolorow z OSD nic nie daje

--
pozdrawiam
bartek_at_vc.pl