Odp: STALE LaCZE Z INTERNETEM ZA 160 ZL MIESIECZNIE ?!

Autor: Jacek Rokicki (polpio_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 20:39:23 MET

Użytkownik Robert Wojciechowski <bigkret_at_medianet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:823n5j$6jr$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> i on chce uczyc kultury ?
> mam cytnac...?

Cytnij sobie, "on" pozwala. Pytanie (Twoje) revers (pod Twoim adresem)..
A poza tym, gdzie tu znalazłeś coś nt. kultury??? Ja pisałem o łamaniu
Prawa przez chamskich monopolistów (tzw. SDI, może dla Ciebie dobre,
dla tysięcy internautów jest udręką..). Nie mają już oni nawet częściowego
"dostępu" poprzez przeciążone do granic możliwości łącza CHAMA-TPSA.
Dobrze wiedzieli, co spowoduje ich pomysł w malych miejscowościach,
tylko "leją na klienta". Czy to masz na myśli pisząc "kultura"? Może się
zamienimy? Do mnie SDI (wojny gwiezdne?) dotrze najwcześniej za 2 lata.
Do tej pory mam płacic i za siebie, i za "uprzywilejowanych"??? Nie
prościej wywalić tepsę na bruk (chodniki lepią sie od pijackich,
"kultural-
nych" rzygowin..), "fachowcy" mogliby je posprzątać, tylko do tego się
nadają.. PRECZ Z MONOPOLEM BANDYCKIEJ TPSA !!!

--
Pozdrawiam
""kulturalny" jr