Odp: WAZNE: SBLive i czipsety VIA

Autor: Lukas (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 11:33:18 MET

Faktycznie masz problem.Ja mam chip MVP3 firmy Via i SBLive i problemów nie
mam, ale kiedy dołożyłem modem do tego wszystkiego to karta wydawała tylko
odgłopsy jakby się zacinała.O słuchaniu czegokolwiek nie było mowy.Poza tym
modem nie chciał działać.Cóż trzeba było zrobić?Trzeba było w BIOS-ie
uaktywnić USB,mimo że nie mam zadnego Urzadzenia USB,nie mam nawet sledzia z
usb a tylko wyjscie na plycie(AT).Tak więc nie wiem czy kto¶ Ci tu pomoże bo
rozwiazanie moze byc tak kosmiczne i bez sensu,ze głowa mała.(JA
przynajmniej uwazam , ze Usb nie ma nic wspolnego z działaniem sprzetu na
szynie PCI>
Powodzenia!

--
Lukas
Użytkownik Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych