Re: Restartowanie sie kompa po stracie.

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 11:33:44 MET

> - komp czasem przy uruchamianiu jeszcze w fazie POSTu restartuje sie
> pare razy
> - windows czasem sie uruchamiaja ale chodza niedlugo, wyskakuje Blue
> Screen albo jest restart
> - po tym nie sposob juz odpalic Windy bez wylaczania kompa, bo jak sie
> ja odpala to w polowie startu, jeszcze przed pokazaniem sie interfejsu
> graficznego komp sie resetuje
> - probowalem na golym DOSie (tryba awaryjny ale tylko z linia komend)
> - tez sie wywala po jakichs 20u sekundach.

Hm, sprawa może nie być taka prosta jak się wydaje, jeśli qmpel ma nowy
sprzęt, świezo qpiony, równie dobrze może być walnięta jakaś część:
pamięć, grafika, bądź sam procek, boże być tak że wszystkie komponenty są
ok, ale aqrat razem ze sobą nie chcą działać. Martwi mnie szczególnie ta
płyta noname, ale z powodu pracochłonności jej wymiany, proponowałbym
zacząć od sprawdzenia pamięci, grafy i procka. Pożycz od kogoś i albo
jeszcze lepiej zanieś jednostkę do kogoś z komputerem i wymieńcie w/w
podzespoly. Dlaczego mówię żeby zanieść całą jednostkę? otóż swego czasu
miałem pierdolnięty zasilacz, który jebał coś z napięciami, i między
innymi objawy były takie same, a podłączenie zasilacza można dokonać nawet
bez wykręcania go z 2 kompa, wystarczy postawić je obok siebie i kabelqw
powinno starczyć.
Poza tym widze że masz dysk fudżi-tsu, może to głupie ale sprawdź czy ma
on ustawioną zworkę na master (sic!), bo miałem taki przypadek z sigejtem
że dysk wywalał system kiedy był ustawiony na slave, a był jedyny w
systemie, wiem że to głupie ale tak było.... Napisz czy coś wykryłeś.
Pozdro

--
                 Piotr Weremczuk