Abit BE6+Celeron 433@541 to dobrze ???

Autor: Twardziel (majmariu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 11:42:13 MET

Witam !
Przepraszam, ze poruszam juz pewnie omawiane zagadnienie, ale pozwole sobie
spytac doswiadczonych "podkrecaczy" czy jest mozliwosc odblokowania mnoznika
w Cel 433. Wlasnie nabylem zestaw C 433+przejsciowka+Abit BE6 i maksymalnie
co udalo mi sie uzyskac to 541 Mhz na 2,1 V - 83 Mhz*6.5 (temperatura
procesora 47 stopni). Nie wiem czy to dobry wynik, czy mozna z tego zestawu
wycisnac cos wiecej - szczegolnie czy mozna to puscic na szynie 100 Mhz -
jak to uczynic? (mam SDRAM Hyundai PC 100) Bede bardzo wdzieczny za wszelkie
informacje, adresy internetowe dotyczace tego tematu.

pozdrowienia dla wszystkich

 I * Twardziel * I
 I majmariu_at_kki.net.pl I