Re: crash po wyjsciu z DOS'owego programu

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 18:15:06 MET

Bartek Nagorny wrote:

> Nie i nigdy nie mieliscie.

> Jedno z wielu - zmienic k. graficzna/drajwery.

Eeeeeeeee.... to raczej nie to! Mam Vipera 550 i Abita BH6 rev 1.1 - zmieniałem
drivery do Vipera i jego bios, a problem nadal został! Sšdze, że to Abit - tu też
upgrade'owałem bios i 0 różnicy. To samo tyczy się sleep mode. A jeżeli chodzi o
wyjście z DOSa to wystarczy, że uruchomisz tryb MS-DOS lub coś w nim pracujšcego i
masz restart po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach - przynajmniej u mnie.

--
          Jarosław Kamper
     jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl