Odp: Podkrecenie ... 486 80 na 100 :)

Autor: Paweł R. (pawel_at_leto.ks.lublin.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 11:58:09 MET

Czesc

Użytkownik Janusz Podkoscielny <janpod_at_sonet.lublin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:383EA465.27B272A3_at_sonet.lublin.pl...
> Chcialbym podekreci swojego demona szybkosci z 80 na 100 Mhz :).
> Sprawa chyba jest prosta. Jest blok 3 zworek. Przezworkowalem.
> Dos wtystartowal. SEA ( przegladarka grafiki) chodzi zauwazalnie
> szybciej.
> inne programy tez chodza. Windows 95 nie chodzi...
> Ani sie nie uruchamia ani nieinstaluje. Instalka zawiesza sie w roznych
> momentach. NAjczesciej wtedy gdy wykrywa zainstalowany sptrzet.
> A przy uruchomieniu pojawia sie blad urzadzenia VXDLDR ( z tego co sie
> zorientowalem informacja o tym "urzadzeniu" znajduje sie w rejestrze.
> [...]

Mialem kiedys 486 DX2/66, podkrecil mi sie na 100MHz.
8MB FPM (2x4MB)
Nie pamietam teraz co przyspieszalem, ale to zalezy od procka/plyty.
Byc moze twoja konfiguracja nie chce sie krecic. Spróbuj kilka ustawien w
biosie

--
Internet: pawel_at_leto.ks.lublin.pl