Re: crash po wyjsciu z DOS'owego programu

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 20:11:33 MET

Pewnego dnia, Jarosław Kamper <jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl> na
pl.comp.pecet napisał(a):

>Eeeeeeeee.... to raczej nie to! Mam Vipera 550 i Abita BH6 rev 1.1 - zmieniałem
>drivery do Vipera i jego bios, a problem nadal został! Sšdze, że to Abit - tu też

No popatrz - mam Abita BH6 1.01, CL TNT1 i zero problemow.
Moze tylko dodam - NIE uzywam, nie uzywalem i nie bede uzywac polskiej
wersji windozy.

Bartek

--
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." ,  Roy Batty, Blade Runner, 1982