Re: crash po wyjsciu z DOS'owego programu

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_yahoo.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 07:39:40 MET

Dolaczam sie do pytania: jakie jest wyjscie?
Mam podobny problem: po wyjsciu z dosowskiego programu wyswietla
mi sie niebieski ekran z komunikatem:
CREATE CRC
Open subkey DEFAULT failed. Press any key to continue

Jedyne wyjscie to restart. Mozna CtrlAltDel.
Taka sama sytuacja zachodzi, gdy che kompa wyprowadzic ze stanu uspienia.

Najciekawsze jest to, ze dzieje sie to tylko, gdy mam podlaczony monitor
SONY 200GST
Przez miesiac pracowalem na jakims nienajnowszym IBM-a i bylo wszystko OK.
Czy jest mozliwe, ze to wina sterow grafiki?
Mam wind98, Abit BH6, Cel366, 64ram, grafike ASUS Riva TNT 16mb, HDD IBM
8,5GB

Jacek Śliwa
jacintoo_at_poczta.onet.pl
sliwa_at_alpha.sggw.waw.pl
Użytkownik Qcol <qcol_at_home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Z3L04.7279$Oo3.190243_at_news.tpnet.pl...