Re: CD-ROM

Autor: Pawel Markowski (markooff_at_no_spam_ifyouwant.wow)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 03:29:58 MET

NO to pisze q...
ze 24x.
Tylko oczy w garsc i poczytac :((

> Mam LGx32 i chodzi od VI 98r prawie non-stop (słucham mp3 dziennie po
> 12h!!!) Nie wiem czy jaki kolwiek CD-ROM by zniósł taką pracę.
Tos sie za bardzo nie napracowal , chlopie,
co bys powiedzial na 10-15 h codziennie (coz praca,nie zabawa)
7 dni w tygodniu??
JAki CD - ROM wytrzymuje?? Kazdy porzadny musi ;
ze wspomne tylko o HITACHI , TEAC'u itp.
Poza tym odczyt mp3 (jakies 80 Kb co kilka sekund)
to nie to samo co prucie 2,6 Mb (dane) , lub audio (172 Kb/s)
Jak straci synchronizacje - nie ma bolu cofnie sie i tez bedzie.

>Czysciłem juz z 5 razy soczewkę i po
> kazdym czyszczeniu CD_ROM jak nowy.
Hmm, mojego Hitachi NIE MUSIALEM jeszcze WCALE
czyscic , a pracuje na nim juz rok okragly... (patrz wyzej)
Nagrywarke (Yamaha) tez czyscilem co najwyzej raz na pol roku.

>Czyta BTC ze starej lepszej serii jak i
> ten ostatni chłam. Czyta 700MB i multisesion. Sam nagrywam duzo płyt CD-R
> wiem że nie kupiłbym lepszego CD-ROMu - wiec nie pisz głupstw.
To ty piszesz banialuki jesli mowisz ze po kazdym czyszczeniu tip. itd...
KAZDY CD ROM po czyszczeniu (nawet MITSUMI 4) jest jak nowy.

> Po za tym w
> Chipie miały takze b.dobra opinie po wzgledem szybkosci odczytu CD-R były
> przez pół roku na 1miejscu po za tym czas dostepu <90ms tez jest OK.
Mhm, tak, opieraj sie na testach w gazetach to daleko zajedziesz.
Przypomne Ci ze np. w CHIPie tez kiedys (ze 2 lata temu) pisali
ze monitor BELINEA 15' to 8 Cud Swiata, podawali ze bije inne 15
na glowe (nawet TRINITRONY !!!),
ale jeszcze nie sotkalem BELINEI 15 ktora bybyla
porzadnie ostra w rogach, nie mowiac juz ze w nizszych
modelach rozstraja sie RGB (a producent nie uwzglednil
tych ustawien w OSD !!! ) Jak ktos nie wierzy zapraszam
do siebie na uczelnie niech sie przekona...
Takich kwiatkow bylo wiecej.
(m.in. o plytach PC CHIPS tez pisali ze dobre i tanie :)))

> Wada to
> że sie zbyt rozgrzewa
Czyli ze robi za nagrywarke - choc TEAC ' ki
pracuja i sa calkiem chlodne.

> i to coraz bardziej wraz z wiekiem
Fajnie, nie slyszalem jeszcze o takim
cudzie...
A wiekowy to on juz jest ....(jak piszesz)
Ciekaw jestem w takim razie do jakiej temperatury
powinien sie nagrzewac moj 2 letni SONY 16x
SCSI ?(mierzylem kiedys z nudow ma ok 28 *C)

> wiec myle ze mi
> zbyt długo nie pochodzi - zobaczymy.
Spoko , jeszcze pare tygodni powinien ;
ale jak dojdzie do 90*C to wyparuje kwarc i po zabawie :))))
Potem sie stopi tacka...

> Miałem wczesniej Misumi x6 i to jak
> przesiadka z trabanta do mercedesa.
Proponuje poracuj troche na porzadnym sprzecie
(TEAC, HITACHI, ASUS np. 40x, SONY SCSI , TEAC SCSI...)
i bedziesz mial lepszy punkt odniesienia.

z powazaniem,

--
======== Pawel Markowski ==========
jak chcesz to pisz na  >> markooff_at_kr.home.pl
___________ANTY - REKLAMA_______
TPsa. ROZLACZA NAS CORAZ WIECEJ !!