Odp: CD-ROM

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 02:09:14 MET

Użytkownik Pawel Markowski <markooff_at_no_spam_ifyouwant.wow> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:81q9o3$hp5$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Niestety,
> powiem cos , co ci sie nie spodoba
> - zmienic czytnik. To chyba najlepsze , co mozesz
> w tej sytuacji zrobic, bo LG nigdy ,nawet nowy
> nie mial zbyt dobrych osiagow... :((
Zdaje że sie komus cos pop....
Czys ty kiedys widział LG? Albo go jeszcze uzytkował?
Mam LGx32 i chodzi od VI 98r prawie non-stop (słucham mp3 dziennie po
12h!!!) Nie wiem czy jaki kolwiek CD-ROM by zniósł taką pracę. Dodatkowo PC
jest właczony non-stop i czesto w weekendy jak włącze muzykę w piątek to
wyłanczam o 2 w nocy w poniedzialek. Czysciłem juz z 5 razy soczewkę i po
kazdym czyszczeniu CD_ROM jak nowy. Czyta BTC ze starej lepszej serii jak i
ten ostatni chłam. Czyta 700MB i multisesion. Sam nagrywam duzo płyt CD-R i
wiem że nie kupiłbym lepszego CD-ROMu - wiec nie pisz głupstw. Po za tym w
Chipie miały takze b.dobra opinie po wzgledem szybkosci odczytu CD-R były
przez pół roku na 1miejscu po za tym czas dostepu <90ms tez jest OK. Wada to
że sie zbyt rozgrzewa i to coraz bardziej wraz z wiekiem wiec myle ze mi
zbyt długo nie pochodzi - zobaczymy. Miałem wczesniej Misumi x6 i to jak
przesiadka z trabanta do mercedesa.

--
Pozdrawiam