Re: Wielki problem

Autor: Pawel Markowski (markooff_at_no_spam_ifyouwant.wow)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 03:48:54 MET

Ale on wyraznie pisze ze WYCIAGNA
SIMM y !!!

Mozesz podac wiecej szczegolow (jaka plyta,
predkosci na jakich probowales puszczac,
no a moze twoj bios nie obsluguje dobrze
DIMM a , lub plyta nie z kazda koscia pojdzie.
Mialem tak na FIC 502 - niestety dopiero z 3cim
DIMM em zagralo)

Pozdrawiam,

--
======== Pawel Markowski ==========
jak chcesz to pisz na  >> markooff_at_kr.home.pl
___________ANTY - REKLAMA_______
TPsa. ROZLACZA NAS CORAZ WIECEJ !!