Odp: CD-ROM

Autor: Kuba (???_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 04:09:28 MET

> Proponuje poracuj troche na porzadnym sprzecie
> (TEAC, HITACHI, ASUS np. 40x, SONY SCSI , TEAC SCSI...)
> i bedziesz mial lepszy punkt odniesienia.
>
> z powazaniem,

Jak czytam takie teksty to mi lać sie chce ze śmiechu (szczególnie z tego
SONEGO jak wyskakiwały tacki na sprężynie w pierwszych napędach bo nie miały
silniczka wysuwającego i korekcji błędów w obecnych szczególnie DVD).
Sprzedaje ten chłam odkąd tylko wymyślono X1 i pamiętam wiele wpadek każdej
z tych firm, ale najlepiej to posłuchać klientów co jest dobre a co złe co
miesiąc mamy nowy rewelacyjny napęd (co klient to inna opinia ).Guzik prawda
każda firma miała lepsze i gorsze modele i nie należy uogólniać. Trzeba
pamiętać, że co kilka prędkości zmienia się konstrukcja i elektronika co
powoduje że napęd inaczej się zachowuje.Co do LG to podkreślam według mojej
opinii potwierdzonej przez wielu klientów dobrymi modelami są te w
przedziale X32 do X40 ale w średniej klasie cenowej.Natomiast czytniki CD
niezależnie od marki są najbardziej awaryjnym elementem komputera

Cze