Re: Jaka nagrywarka

Autor: tow. Lord Vader (denbi_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 10:38:26 MET

zuko / Shark von Cygnus wrote:
> rety, przecierz ten temat jest non-stop walkowany....
> _tylko_ _i_ _wylacznie_ TEAC lub PLEXTOR. oba na scsi. nic wiecej nie
> brac pod uwage. a jesli ci zalezy na atapi, to poczeaj chwilke.
> plextor wlasnie wypuscil nagrywake na tym interfejsie.
>
> czemu tylko te firmy? a temu, zebys potem nie pisal na grupe:
> "nagrywarka mi nie nagrywa... psuje plyty... a gwarancja wlasnie sie
> skonczyla.... ratunku...." ka-pe-wu?

Zastanawiam się tylko, dlaczego na grupach angielskojęzycznych
alt.comp.periphs.cdr lub comp.publish.cdrom.hardware nikt nie namawia
tak ostro jak wy do teaca i plextora. Poza tym co ma scsi do psucia płyt
i kończenia gwarancji? Znaczy się dyski IDE również są do dupy bo nie są
SCSI (ciekawe jakiego wy używacie :-) )...

A co do pytania o nagrywarkę. Z HP polecam 8210i (i - IDE, e - SCSI).
Droższa ale warta ceny.

--
tow. Lord Vader FTLSOTF
denbi_at_friko3.onet.pl