Re: Jaka nagrywarka

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 12:10:28 MET

>Zastanawiam się tylko, dlaczego na grupach angielskojęzycznych
>alt.comp.periphs.cdr lub comp.publish.cdrom.hardware nikt nie namawia
>tak ostro jak wy do teaca i plextora. Poza tym co ma scsi do psucia płyt
>i kończenia gwarancji? Znaczy się dyski IDE również są do dupy bo nie są
>SCSI (ciekawe jakiego wy używacie :-) )...
Tak sie wlasnie skladaze mnie tam namowiono na Teac'a i jestem z tego
bardzo zadowolony.
A co SCSI ma do psucia plyt? to ze jak nagrywasz na nagrywarce EIDE to
zuzcie proca jest 100% a na SCSI max 10% (u mnie np jet 4-5%). Czyli
jesli przy nagrywarce EIDE WinShitowi zechce sie zaswapowac to masz po
plycie, a na SCSI nic sie nie stanie. Oczywiscie z nagrywarka SCSI
najlepsze polaczenie tworzy dysk SCSI i CD-ROM SCSI. Wtedy chocbys
chcial to nie powinienes ujrzec komunikatu 'buffer underrun'.