Re: samoczynne gasniecie monitora - ASUS P3B?

Autor: KrzysiekB (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 11:02:14 MET

Też miałem podobny problem, (intel zx, celereon 333, Mag 15", S3 trio 3D
itd.) monitor po prostu wyłaczał sie po pewnym czasie ( wpadał jakby w stan
uśpienia), oczywiście wszystkie ustawienia energy saving w biosie były
wyłączone. Z poczatku myslałem że to wina monitora, jednak jeden ze
znajomych poradził mi zeby zamiast zamiany monitora na początek spróbować z
inna karta graficzną (mniej noszenia po serwisach). Okazało się ze to
rzeczywiście była wina S3!!!, próbowałem z co najmniej trzema innymi kartami
(ATI Rage pro, 3dfx voodoo 3, riva tnt2) i problem zniknął. Nie twierdzę że
u ciebie bedzie tak samo ale spróbuj, może to niekoniecznie wina płyty lub
monitora.
Pozdrawaim
Krzysiek