Re: Jaka nagrywarka

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 10:41:47 MET

Hi,

On Wed, 03 Nov 1999 09:38:26 GMT, "tow. Lord Vader" <denbi_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Zastanawiam się tylko, dlaczego na grupach angielskojęzycznych
>alt.comp.periphs.cdr lub comp.publish.cdrom.hardware nikt nie namawia

Bo tam jest inne nastawienie do sprzętu -- bardziej naiwne, rzekłbym.
Ludzie traktują dziesiątki uszkodzonych Philipsów czy Ricohów jako
odosobnione przypadki i nie chcą wierzyć w to, że takie nagrywarki
są niepewne. Choć ostatnio, jak jeszcze czytałem alt.comp.periphs.cdr,
to zaczynała się ostra nagonka na nowsze napędy Yamahy (zaczęły padać
tak masowo, że nawet ich to zaskoczyło :) ).

>tak ostro jak wy do teaca i plextora. Poza tym co ma scsi do psucia płyt
>i kończenia gwarancji? Znaczy się dyski IDE również są do dupy bo nie są
>SCSI (ciekawe jakiego wy używacie :-) )...

SCSI nie ma tu nic do rzeczy. Po prostu Teac i Plextor dotychczas robiły
nagrywarki jedynie SCSI, więc chcąc jedną z nich musiało się inwestować
w SCSI. Teraz Plextor wypuścił podobno nową nagrywarkę na ATAPI -- pozwoli
to na zrezygnowanie z trzymania się SCSI.

--
Pozdrowienia,