Odp: 486 i duży dysk...

Autor: Michał Frątczak 'Ender' <fratczak_at_polbox.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 08:53:25 MET DST

Użytkownik Wigwam <wigwam@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:fm2S3.43244$Tk.787401@news.tpnet.pl...
> Po pierwsze upewnij się, że masz kontroler EIDE. Mają one dwa kanały
(dwie
/.../
> Następnie zapisz parametry jakie ci wyskoczyły na tej płycie z
celeronem i
> takie same wpisz u siebie (najłatwiej). Ewentualnie możesz podzielić
ilość
> cylindrów przez 8 a ilość głowic pomnożyć przez 8. Czyli Cyl: 662,
Hd: 127,
> ale jest to metoda "ręczno-doświadczalna". Tryb zawsze LBA.

Dzięki - ale już to przetrenowałem i... nic z tego. Kontroler jak
sądzę jest EIDE (w każdym razie na karcie), niestety płyta IMHO
_nie_obsługuje_ trybu LBA... Próby wpisania wartości, które wyskoczyły
'pod celeronem' czy tych 'ręczno-doświadczalnych' spełzły na
niczym.... Może jeszcze jakieś sugestie?
TIA

--
Ender
Gdzie diabeł nie może, tam czas na Microsoft!