Odp: 486 i duży dysk...

Autor: Wigwam <wigwam_at_polbox.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 21:12:35 MET DST

Użytkownik Michał Frątczak 'Ender' <fratczak@polbox.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:FvbS3.44147$Tk.805723@news.tpnet.pl...
[...]
> Dzięki - ale już to przetrenowałem i... nic z tego. Kontroler jak
> sądzę jest EIDE (w każdym razie na karcie), niestety płyta IMHO
> _nie_obsługuje_ trybu LBA... Próby wpisania wartości, które wyskoczyły
Co znaczy "jak sądzę" i "w każdym razie na karcie"? Jeśli nie jesteś pewien,
że jest EIDE to nawet nie zaczynaj zabawy. Rozumiem że masz kartę kontrolera
na slot LocalBus. Takich kart na PCI właściwie się nie spotyka, bo większość
płyt z PCI miała je wbudowane. Twój kontroler musi mieć dwa gniazda do
podpięcia taśm do HDD i jedno do FDD. Czy BIOS pozwala na wpisanie
odpowiednich wartości parametrów dysku i ustawienie w opcjach LBA?
Pozdrowienia
Wigwam