Odp: Ale mi namieszliscie ?:-)))

Autor: /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 08:52:28 MET DST

Jeśli Yamahę możesz kupić za 1200 zł to lepiej ją weź :)

Sam w pracy mam dwie nagrywarki Yamaha (wszystkie scsi) Yamaha 2260 i Yamaha
4416 i sprawują się znakomicie :)

Proponowałem Ci LG lub Aopena ze względów cenowych (myślałem że chcesz kupić
nagrywarkę jak najtańszym kosztem).

Co mogę powiedzieć o nagrywarkach Yamahy to to że pracują bardzo stabilnie
(brak problemów z buforem) , jednak mają "pewną" wadę - słabą korekcję
błędów.
Myślę że lepszą korekcję błędów miałby LG lub Aopen.
Poza tym "problemem" żadnych innych nie zaobserwowałem a używam ich już
około roku , dwa (zależy od modelu).

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
Email: demoman@box43.gnet.pl