Re: CD - TEAC 32X czy LG 48X?

Autor: Slawek Owoc <owoc_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 22:23:33 MET DST

. Wedlug poglosek i opinii z paru list
>dyskusyjnych, modele E, EA i EB sa mniej wiecej podobne (EB to praktycznie
>E z fabrycznie dolozonym nowym firmware'm), zas EK to jakis chyba
>eksperyment - jest slabszy (K jak Knot?) . Podobno (podkreslam - podobno)
>K nie czyta CD-RW, ale poniewaz nie wiem, czy Teace w ogole CD-RW czytaja,
>wiec tego nie komentuje :)

Dozuce swoje trzy grosze.

Modele E i EA byly OK, ale EB (mam go od ok 4 miesiecy) to juz nie to, nie
umiem powiedziec dalczego ale moja subiektywna ocena jest taka (mialem juz
kilka Teacow)

Nie wiem jak K ale wszytkie inne x32 czytaja ale chyba x4 albo w poblizu.
Firmware jest zawsze 1.0 ladowany przez producenta, sam muisz sie
pofatygowac na www.teac.de

Slawek