Re: CD - TEAC 32X czy LG 48X?

Autor: King Crimson <markos_at_gmx.de>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 06:00:23 MET DST

In article <38170c21.9895694@news.rubikon.net.pl>, mordazy@USUN-
TO.friko2.onet.pl says...

No to ja na temat TEAC'a, którego posiadam.

> Najbardziej interesujace mnie parametry to:
> - Jakosc korekcji,

Nie zauważyłem żadnych problemów, również przy zarysowanych płytkach.

> - Niezawodnosc i trwalosc,

Pół roku jak na razie - chodzi jak nowy, a używam bardzo często.

> - Kompatybilnosc z innymi napedami (zwlaszcza HDD WD)

Mam podpięty jako secondary master - sorry.

> - Kompatybilnosc z nosnikami (czyli z jakimi plytkami moga byc
> problemy),

Do tej pory nie zauważyłem. Nawet BTC czyta... :)

> - Szybkosc i jakosc sciagania Audio (to drugie wazniejsze),

Na Audiograbberze i variable sync width na początku płyty ~5x, pod koniec
płyty ~8x. Jakość rewelacyjna, nawet z zarysowanych płyt. Przy ustawieniu
buffered burst copy 8-10x, ale zdażają się trzaski przy zarysowanych
krażkach, dlatego obniżyłem.

> - mozliwosc software`owego obnizenia predkosci obrotowej do np. 24X i
> jakim oprogramowaniem to zrealizowac (wystarczy, ze moje dwa Caviary
> zawodza potepienczo, niech chociaz CD bedzie cichy :-),

Nie ma potrzeby. Napęd nawet przy 32x jest *cholernie* cichy. Taki
przyjemny szum... :) W razie czego można ze strony TEAC'a ściągnąc
program, który to umożliwa.

Aby ten program zadziałał, potrzebny jest najnowszy firmware - 3.0B. Mój
model to 532E-B. Miałem też kiedyś wcześniejszy 532EK, również
bezproblemowy.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)