Re: CD - TEAC 32X czy LG 48X?

Autor: Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 15:40:30 MET DST

> TEAC! Juz go zamowilem, z zastrzezeniem, zeby 532EK brali w
> ostatecznosci (BTW, czym sie roznia poszczegolne serie?).

Dzialaniem :). A tak serio, to nie wiadowo dokladnie, bo producent nie
udziela takich informacji. Wedlug poglosek i opinii z paru list
dyskusyjnych, modele E, EA i EB sa mniej wiecej podobne (EB to praktycznie
E z fabrycznie dolozonym nowym firmware'm), zas EK to jakis chyba
eksperyment - jest slabszy (K jak Knot?) . Podobno (podkreslam - podobno)
K nie czyta CD-RW, ale poniewaz nie wiem, czy Teace w ogole CD-RW czytaja,
wiec tego nie komentuje :)

> Mordazy von BinHex.

> BTW, ktos mowil mi, ze LG 32X dlatego byla calkiem, calkiem, bo LG
> "pozyczylo" sobie kosc korekcji od Plextora. Iz dat tru? :-)

Tak do konca to nie wiadomo (przynajmniej ja nie wiem). Faktem jest
natomiast, ze poprzednie LG x32 byly calkiem dobrymi napedami, a ktos tu
ostatnio napisal, ze jego nowy egzemplarz byl fatalny. Byc moze cos z tym
Plextorem bylo, ale juz zdechlo :)

Chektor

P.S. Teac wypuscil czterdziestke - ktos juz to mial w lapach?

.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor@zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
..Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..