Ale mi namieszliscie ?:-)))

Autor: Blink <blink_at_priv2.onet.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 13:18:15 MET DST

Wszedlem na grupe, co by sie czegos dowiedziec o
nagrywarkach,
chcialem kupic Yamahe 4416, nie wiedzialem czy EIDE czy
SCSI,
dzwoniac po hurtowniach dowiedzialem sie, ze aktualnie
dostepna
jest tylko Yamacha 6416S. Kiedys slyszlem, ze Yamaha to
dobre
nagrywarki, mialem nadzieje, ze grupa jeszcze mnie w tym
utwierdzi.
A tu czytam, ze ogolnie jest do d*, ze tylko Plextor, albo
Teac, pierwszy
dla mnie za drogi, a drugi z pewnego powodu nie dostepny. I
co mam teraz
zrobic? Potrzebuje nagrywarki nie do przerobu porownywalnego
z przerobem
 kopalni Wujek, w gre wchodzi okazjonalne przegranie plytki
audio, albo jakies gierki
na swoje potrzeby, czasami zgranie zawartosci dysku. Wybor
mam raczej nie wielki,
Yamaha, HP, Mustek, Mitsumi, LG, Aopen, moze jeszcze Sony,
teraz powiedzcie
co zrobic, nie znam sie moze super na nagrywarkach ale chyba
najodpowiedniejsza
bedzie ta Yamaha 6416.

--
Pozdrowienia