Dzieki!

Autor: Blink <blink_at_priv2.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 12:15:14 MET DST

Dzieki za wszystkie porady.
Kupilem Yamahe 6416 za 1230 zl brutto, mam nadzieje
ze sie na niej nie zawiode.
Ale jako laik w dziedzinie nagrywania, prosze jeszcze o
jedna porade.
Czy ten program dodawany do nagrywarki, czyli Win on CD 3.6
oraz Packet CD
sa w porzadku? Wiem, ze polecacie program Nero, nic o nim
nie wiem, jest platny, czy mozna
go gdzies dostac za friko, jezeli jest w Necie, to bede
wdzieczny za adres i informacje
ile ma kb.
Jeszcze raz dzieki za pomoc i przepraszam, ze zawracam Wam
glowe.

--
Pozdrowienia
Blink