Odp: Ale mi namieszliscie ?:-)))

Autor: Adam Grzybowiński <grzyba_at_polbox.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 07:58:04 MET DST

> Potrzebuje nagrywarki nie do przerobu porownywalnego
> z przerobem
> kopalni Wujek, w gre wchodzi okazjonalne przegranie plytki
> audio, albo jakies gierki
> na swoje potrzeby, czasami zgranie zawartosci dysku. Wybor
> mam raczej nie wielki,
Dokladnie do takich samych zstosowan kupilem sobie HP8100i, i nie mam do
niej zadnych zastrzezen :)
Teraz jest jakas promocja i kosztuje 899 zl.
Jestem z niej bardzo zadowolony.
Kupic Teaca do takich zastosowan to jak kupic Mercedesa do jazdy po zakupy,
200 metrow od domu, dwa razy w miesiacu. Mozna, tylko po co?
Pozdrawiam
Adam.