internet w AsterCity

Autor: Piotr Krupa <yehovy1_at_polbox.com>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 20:43:38 MET DST

KURDE VUALA :*)!!!
Dzisiaj dowiedziałem się że w listopadzie /grudniu
podłączą mój blok(W-wa ,Bielany, Kasprowicza/Przy Agorze) do sieci
Z wrażenia rozdeptałem psa ...;(
Ale gdy już ochłonąłem zaczynam rozważac
koszty raczej niskie, podobno (info od pracownika AC )
instalka ~ 200 zł ,abon. zależnie od ilości zakablowanych 50 -80
co wy na to ? 200 kilo na sek ( bitów czy bajtów niewiem ;))
Koleś mieszkający na gdzieś Gocławiu twierdzi że przez astera nie pogiercuje
!!! :((( czy to prawda ?/??
Prosze kogoś podpiętego do Aster o info
Dzięki
Pete