Re: internet w AsterCity

Autor: Marcin <marcink_at_astercity.net>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 23:22:33 MET DST

No wiec tak: ceny są na http://www.astercity.net
488 instalka, 80 abonament (ale tylko gdy jesteś już abonentem ich
telewizji ) nie ma tu znaczenia czy podłączą tylko ciebie w bloku czy
jeszcze kogos (ja jestem sam !!)
Co do transferu, z polskich serwerów bardzo dobrze (rzedu kilkunastów,
kilkudziesieciu kB/s , a z lokalnych sererów np. poczta, newsy nawet 100 -
400 kb/s (dla jasności podaje w kilobajtach, a nie w kilobitach), z
zagranica jest troch gorzej, choć zdarza sie nawet do
30 kb/s, ale na ogół ok 3-6
Najgorszą reczą w tej sieci są niestety czeste awarie, i to nawet kilka razy
w miesiącu, choć u mnie akurat od miesiąca jest ok !
co do grania, mozesz pograc w Q2, z innymi gierkami jest gorzej bowiem
użytkownicy "nie widzą sie" wzajemnie ! druga uciążliwa wada.
Ogólnie jednak warto sie podłączyć !! Włączasz kompa... i jesteś w sieci...

Pozdrawiam

Użytkownik Piotr Krupa <yehovy1@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7v7mrq$2lf$4@sunsite.icm.edu.pl...