Re: internet w AsterCity

Autor: Marcin Marciniuk <mmarcin_at_astercity.net>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 23:01:42 MET DST

Prawda jest taka, ze Aster czasem miewa problemy, ale sa one
sporadyczne. Transfer nieporownywalny (zadna rewelacja, ale jak sie ma
60kb/s z FTP to jest fajnie, co?). Co do kosztow - ja placilem za
instalke 500PLN. Abonament jest 80PLN i warto - jak sciagam duze pliki z
calego swiata to po prostu zostawiam kompa na cala noc i wala mnie
koszty telefoniczne. Szczerze mowie: WARTO!
Transfer z Polska jest lepszy, proxy chodzi O.K. i w ogole jest to
najlepsze wyjscie jakie znam jesli chodzi o szybkosc i koszta.
Oczywiscie jak korzystlaem z TPSA to moze rachunek byl nizszy, ale nigdy
nie sciagnalem calej instali IE5pl w 5 minut, ani nie walkowalem z sieci
800Mb danych przec cala noc.
Wybor pozostawiam Tobie. Ja nie zaluje i nigdy nie zalowalem, lecz
powtarzam: czasami nie ma dostepu, ale jest to sporadyczne i krotkie.
Najczesciej zdarza sie to w nowo podlaczonych budynkoach (wiec tez to
pewnie bedziesz mial) ale tylko do chwili gdy sie uporaja do konca z
kofiguracja. Potem idzie jak burza!
Pozdrawiam

P.S.
Nie jestem pracownikiem Astera i nic nie mam z robienia im reklamy.
Wszystkie w.w. spostrzezenia sa moje i tylko moje.

--
Marcin Marciniuk
 <<==--  Scottos --==>>