Odp: internet w AsterCity

Autor: Krzysztof \ <Kshyhoo_at_promail.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 01:12:28 MET DST

taaa....ja na aster czekam od paru latek ( chyba od 2 czy jakos tak ) .
Ostatnnio dowiedzialem sie od kumpla ze juz u nas tez podlaczaja , ale
 chyba sie za bardzo ucieszylem ) okazalo sie ze beda podlaczac ale w innej
czesci bemowa niz ja mieszkam .Wszystko przez chrzaniony porion ktory
polozyl syfiaste kable.
Tak wogole to czy ktos sie orientuje o dostepie do netu przez Wizje TV ??
Albo cos o dostepie przez TPSA za 100 zl miesiecznie ( kiedys bylo o tym
glosno a teraz cisza...)

--
Podrawiam
Krzysztof " Kshyhoo" Czerwiński