Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 15:27:30 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 20:31:15 +0200, "Krzysztof Grad" <kmg@strefa.com>
wrote:

>Użytkownik Szymon Janicki <janicki@onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:7unklq$d6h$1@aquarius.webcorp.com.pl...

>Jamaszke 6416 SCSI kupisz za ok. 1100 zł i wypalasz całą płytę w 12 minut i
>31 sekund. Poza tym masz CDRW (Teac tego nie ma), które mimo krążących
>opinii dość często się przydaje. Mam taką od kilku tygodni i jestem bardzo
>zadowolony.
Pare tygodni tez bylem zadowolony z Yamahy ... nagraj z 10 plyt 80
minut, albo ponagrywaj jeszcze ze 2 miesiace ... ciekawe czy sie
rozkraczy mechanizm pozycjonujacy ..... ostatnio 6/10 Yamah wlasnie w
ten sposob siada. Koles ktory sprzedaje sprzet, na dzwiek slowa
"Yamaha" dostaje gesiej skorki i wpada w amok ....

Yamaha ostatnio poszla na ilosc nie jakosc. Kiedys jak ich nagrywarki
bylo o 50% drozsze od konkurencji to byly niezniszczalne, teraz jak
maja porownywalne ceny z Philipsem to i jakosc jest podobna.
Tylko jeden moj znajomy ma 4416S ktora nie padla po nagrywaniu plyt 80
minut ....

Dlatego powtarzam Teac albo Plextor ...

pzdr,
Dentarg