Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 15:27:36 MET DST

On Sat, 23 Oct 1999 21:38:23 GMT, shark@post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>i cholera, rzecz dla mnie najwazeniejsza: majac teaca nie zastanawiam
>sie kiedy mi padnie. spie spokojnie. ktos pisal o nagrywarce yamaha.
>owszem, kupilbym (ma cd-rw), ale nie po tym, jak poczytalem o padach
>tego sprzetu. a jeszcze nigdy nie slyszalem, aby komus padla
>magrywarka teac.

Moze to dlatego ze rok temu Teac nie byl popularny ze wzgledu na cene?
Yamahy byly jednak tansze, i ludzie kupili duzo Yamah i duzo padlo.
Zastanawiam sie czy za rok nie bedzie podobnej sytuacji z Teac'ami.
Ale mam nadzieje ze nie bedzie, bo moja Y4416S padla duzo wczesniej
niz Teac, ktorego teraz mam .... a rzeczywiscie o padnietym Teacu nie
slyszalem (mowa o tych starszych) bo nowe to wiadomo ze jeszcze nie
przyszedl ich czas na padania ;)).

pzdr,
Dentarg

--