Odp: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Krzysztof Grad <kmg_at_strefa.com>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 20:31:15 MET DST

Użytkownik Szymon Janicki <janicki@onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7unklq$d6h$1@aquarius.webcorp.com.pl...
> Hejka :)
>
> Mam takie pytanko, mianowicie, bede niedlugo kupowal dysk i nagrywarke..
> jezeli chodzi o dysk to kupie chyba jakiegos AJ BI EMA z 7200... a
> nagrywarka.. hmm.. mozecie cosik poradzic? Slyszalem ze yamahy sa dobre, w
> sklepie facet mowil mi ze TEACi sa lepsze.. a Wy, co o tym myslicie?

Jamaszke 6416 SCSI kupisz za ok. 1100 zł i wypalasz całą płytę w 12 minut i
31 sekund. Poza tym masz CDRW (Teac tego nie ma), które mimo krążących
opinii dość często się przydaje. Mam taką od kilku tygodni i jestem bardzo
zadowolony.

--
Krzysztof Grad         http://www.strefa.com/kmg
kmg@strefa.com   UiN: 4720636   Czestochowa