Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 23:38:23 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 22:45:37 GMT, Marcin Qfel Zaleski
<mzaleski@elektron.elka.pw.edu.pl> wrote:

>Też niedawno wymieniałem nagrywarkę.
>Po wnikliwym przestudiowaniu alt.comp.periphs.cdr i kilku rzeczowych
>serwisów WWW doszedłem do nastepujących wniosków:
>na temat prawie każdej marki są głosy pochlebne jak i nie, wyjątek
>stanowią Plextor i Teac - wszyscy (a obecnie i ja) chwalą sobie te
>napędy za duże mozliwosci i bezawaryjnosć. Teac niestety nie produkuje
>CD-RW. Dlatego wybrałem Plextora.

calkowicie popieram. jestem posiadaczem teaca 8x. plextora nie kupilem
tylko dlatego, ze nie bylo mnie stac. ale ten teac jest rewelka. heh,
fajnie wypala sie plyty ponizej 10 minut :)
i cholera, rzecz dla mnie najwazeniejsza: majac teaca nie zastanawiam
sie kiedy mi padnie. spie spokojnie. ktos pisal o nagrywarce yamaha.
owszem, kupilbym (ma cd-rw), ale nie po tym, jak poczytalem o padach
tego sprzetu. a jeszcze nigdy nie slyszalem, aby komus padla
magrywarka teac.

--
zuko / Shark von Cygnus